Complaint: restitutie 60 euro

user-204097 on 05 November 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 27/8 via ideal 60 euro overgemaakt voor de stoelres. Kon niet reserveren en na contact met klantenservice van Arke nogmaals 60 euro overgemaakt via de visacard. Kon nu wel direct stoel reserveren. Mdw van klantenservice zou direct restitutiefml opmaken zodat het teveel betaalde geld teruggestort zou worden. Tot op heden(05/11)nog niets ontvangen. Op 27/10 hier al een klacht over ingediend en ook daarop geen enkele reactie. Vind dit niet netjes. Ik wil gewoon mijn teveel betaalde geld terug.
klantnr. is 286574 – Res.nr. BGSH01 – factnr. 269039942502. Op deze manier zal men minder snel voor Arke kiezen.
Met nog steeds vriendelijke groet, G. Doomernik en P. van Haarlem. Het gironr. is 2201826

Desired solution:

Terugstorten van 60 euro op girorekening 2201826

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 21 november telefonisch contact gehad met de klant. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of