My complaint:
Ik bestelde op 7 november een RC auto bij Bol.com ik heb toe gevraagd of ik airmiles in kon leveren dit was mogelijk maar dan kreeg ik een cadeaubon ter waarde van de airmiles.
Ik vroeg toen of ik de airmiles terug kreeg als de bestelling niet door zou gaan.
Volgens de telefoniste kreeg ik dan de airmiles gewoon teruggestort.
Op 5 december kreeg ik te horen dat de bestelling was geannuleerd omdat deze niet meer te bestellen was.
Ik vroeg hierop mijn geld en airmiles terug volgens de telefoniste kreeg ik die binnen 5 werkdagen terug.
Mijn geld was inderdaad binnen 5 werkdagen terug gestort.
Maar mijn airmiles niet.
Nu krijg ik te horen dat ik mijn airmiles niet terug krijg omdat ik ze omgezet heb in een cadeaubon en alleen recht heb op die cadeaubon.
Maar ik wil niets meer bestellen bij Bol.com dus ik wil of mijn airmiles (3800) of mijn geld terug € 19,00 de waarde van de airmiles.
Maar volgens de telefonist is dit niet mogelijk.
Kan dit zo maar ?
Desired solution:
Of mijn 3800 airmiles terug of de waarde van de airmiles € 19,00 dit lijkt mij een fair voorstel.