Complaint: Retour gestuurd maar niet retour geboekt

user-97906 on 19 April 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 7-11-2011 heb ik drie artikelen ontvangen van Zalando.
Na passen slecht 1 artikel goed. Overige twee tesamen retour gezonden.
Na een week een email aanmaning van Zalando ivm betaling. Gebeld en gezegd dat er 2 artikelen zijn retour gezonden. Echter er is er maar 1 ingeklaard. Advies afwachten. Dit zo tot tweede aanmaning per email. Wederom gebeld. Afwachten.
En jawel een aanmaning van een incasso bureau. Die gebeld en uitgelegd wat en hoe. Dit loopt tot op heden. Over en weer bel ik me suf om van die ellende af te komen. Want ik betaal niet voor iets dat ik niet gehad heb. Ook het advies om een rechtverklaring in te vullen krijg ik zelfs niet rond. Zalando en Arvato(incasso) spelen telkens het balletje naar elkaar heen en weer. Ik word hier zo niet goed van.
1 Ding is zeker: Nooit en te never wordt er door mij of mijn gezin nog iets bij Zalando besteld. Wat een …..zaak.

Desired solution:

Oplossing van het euvel.
Laat iemand van Zalando mij bellen die wel de moed en power heeft om het een en ander op te lossen, want degenen die ik tot nu toe gesproken heb, kunnen net zo ggoed niets doen want die hebben toch geen bevoegdheden. Ze zeggen dat het rot is voor je maar oplossen? Ho maar.

All complaints of