My complaint:
Omschrijving klacht
Ik heb op 31-03-2010 bij Praxis Schaapsdrift te Arnhem bovenstaand inbouw Reservoir voor een hangtoilet gekocht.
De doos was open, maar bij navraag verzekerde men mij dat deze wel compleet was. Nu bleek dit niet zo te zijn.
Nu zit ons bedrijf in Eerbeek dus ben ik terug gegaan met dit reservoir bij Praxis Dieren.
Deze hadden het ontbrekende onderdeel niet dus moest ik een ander reservoire kopen en de oude retour doen. Maar nu komt het, ze wilde de oude NIET retour nemen, deze moest ik maar weer naar Arnhem brengen. Ze wilde deze rommel niet in hun magazijn hebben.( Dan zitten wij hier met die oude rommel)
Ik zei nog dat ik dit geen service vond maar men zei dat ik dit soort artikelen niet kon terug brengen bij een andere Praxis. Ik heb toen mijn nieuwe reservoire maar gekocht en mijn oude ben ik helemaal naar Arnhem gaan terug brengen. In Arnhem vertelde men mij dat dit absoluut niet had gemogen en dat ik een klacht in moest dienen.
Gewenste oplossing
Een leuke kortings check ik heb per slot ruim anderhalf uur in de auto moeten zitten en 2 maal naar de praxis gemoeten. En dat heeft ons bedrijf zonder overdrijven 2 uur werktijd gekost.
Bij de Praxis Arnhem waren ze uitermate vriendelijk en heb ik 2 plantjes gehad a €6,-