Complaint: Retour Ticket Rick Ross

user-62861 on 23 September 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 4 kaartjes gekocht voor de show van Rick Ross van 25 juli 2011 , dit concert werd verplaatst en klanten die dus niet konden op de 25ste konden hun geld terug krijgen , heb toen een mail gestuurd en kreeg als reactie deze mail terug

Beste klant,

Bedankt voor uw email. Wij begrijpen uit uw bericht dat u het concert van Rick Ross op 23 juni 2011 in de Melkweg niet heeft kunnen bijwonen en dit betreuren wij ten zeerste.

1st Priority biedt u daarom ook een keuze aan uit de volgende 2 opties:
1. Amsterdam Hip Hop Festival

Graag bieden wij u ter compensatie de mogelijkheid om gratis naar het Amsterdam Hip Hop Festival te gaan op het NDSM Werf in Amsterdam op 30 juli 2011. Tijdens dit concert zullen meer dan 50 nationale en internationale acts te zien zijn. Kiest u voor deze optie dan ontvangt u voor het volgende door 1st Priority georganiseerde concert van Rick Ross in Nederland ook gratis entree.

www.amsterdamhiphopfestival.nl
2. Geld retour.

Mocht u ervoor kiezen om het aankoop bedrag retour te krijgen, ontvangen wij graag uw naam, e-ticket of kopie van de originele ticket en bankrekeningnummer. Wij zullen u dan de aankoop prijs retourneren. Dit kan enige tijd duren. Wij willen u er op wijzen dat wij alleen geld retourneren als de naam op de ticket en de naam van het rekening nummer overeen komen.

Ik wacht al 3 maanden op mijn geld maar heb tot NU toe heb ik niks van jullie vernomen

Desired solution:

Graag zou ik mijn geld terug willen hebben

Message from

12 years ago - ik heb precies hetzelfde probleem:S!

Message from

12 years ago - laatste reactie seeticketservice: (30-10-11) Geachte heer, Met dit bericht informeren wij u over de huidige stand van zaken met betrekking tot het restitutietraject voor het vervroegde concert van Rick Ross op 23 juni 2011. Wij hebben meerdere klachten ontvangen over het uitblijven van een reactie van de organisator met betrekking tot de vragen over restitutie van de betaalde entreegelden voor dit concert van Rick Ross. Ook hebben wij de organisator van het concert (1st Priority B.V., kantoorhoudende te Amsterdam) herhaaldelijk verzocht de ontvangen opbrengst van de ticketverkoop aan ons te betalen, zodat wij de betaalde entreegelden konden terugbetalen. De organisator heeft dit verzoek tot op heden niet ingewilligd. Tot op het moment van die terugbetaling is See Tickets, op grond van de van toepassing verklaarde voorwaarden (artikel 7.2), niet tot terugbetaling van de entreegelden aan de kopers verplicht. Hiervoor zult u zich tot de organisator moeten wenden 1st Priority B.V. Zeevaarthof 107 1034 RG Amsterdam Verder is er een e-mail naar mij toegestuurd die ons in contact laat komen met Kenneth van Rangelrooij, eigenaar/oprichter van 1st Priority. e-mail: kenneth@1stpriority.nl Hopen dat het zo weer lukt!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Na het definitief niet doorgaan van het concert van Rick Ross bent u hierover geïnformeerd en hebben wij u de benodigde informatie toegezonden. Wij betreuren alsnog het niet doorgaan van het concert en vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

All complaints of