Complaint: Retourneren

user-161065 on 15 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb na het retourneren van een sweater nog steeds niet mijn geld retour. Ik heb van alles geprobeerd bij Zalando. Niets helpt.

Ik krijg gewoon mijn geld niet retour! Op welke wijze kan ik juridische stappen ondernemen? Weet iemand dat.

Desired solution:

Geld retour en een schadevergoeding.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte Hverhoog, U heeft aangegeven dat u nog wacht op de terugbetaling van een retourzending. Hierbij kunnen wij bevestigen dat de betaling op 19 februari 2013 alsnog naar u zal worden overgemaakt. Dit bedrag zal vervolgens binnen enkele dagen zichtbaar worden op uw rekening. Het spijt ons dat wij uw retourzending in verband met storingen in ons betaalsysteem niet eerder hebben kunnen verwerken. Wij betreuren deze situatie en bieden u onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop uw klacht hiermee te hebben afgehandeld. Heeft u nog vragen dan kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder.

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De betaling wordt op 19 februari 2013 overgemaakt. Een e-mail ter bevestiging is vandaag 18 februari 2013 verzonden.

All complaints of