Complaint: Retourzending ineens niet aangekomen en nu moet ik betalen!

user-192377 on 05 August 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ruim twee maanden geleden heb ik een shirt middels de retourprocedure van Zalando naar hen teruggestuurd. Tot vorige week heb ik hier niets van vernomen. Vorige week, bijna drie maanden (!) later, krijg ik een betalingsherrinering per e-mail. Uiteraard verbaasd heb ik de klantenservice gebeld waar ik nogal klantonvriendelijk te woord ben gestaan. Conclusie: ik kon betalen en anders zou er € 40.00 bij de kosten op komen. Verder kon men niets voor mij doen. Ik heb nu betaald, omdat ik geen hogere kosten wil krijgen, maar ben zeer ontevreden en teleurgesteld hierover. Ik heb na bijna drie maanden mijn verzendbewijs niet meer, wat ik natuurlijk niet maanden bewaar als er eerder geen enkele herinnering gestuurd wordt.

Desired solution:

Ik wil mijn geld terug, ik heb alles netjes gedaan zoals de procedure van Zalando dat voorschrijft.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft tevens via de klantenservice contact met ons opgenomen. Reeds op 7 augustus hebben wij het bedrag terug overgemaakt en de klant hier per e-mail van op de hoogte gesteld.

All complaints of