My complaint:
In Februari jl heb ik een blauwe jurk bij Zalando besteld. Volgens mijn gegevens is deze jurk retourgestuurd, want ik heb deze niet meer in mijn bezit. Totdat ik gisteren een 1e aanmaning betreffende bovenstaande jurk kreeg. Gebeld met Zalando en kreeg te horen dat ze niets voor mij kunnen doen. 4 maand na dato een 1e aanmaning je begrijpt, dat ik mijn bewijs van retourzending dan niet meer heb.
Desired solution:
Graag zou ik willen dat Zalando zijn retourafdeling laat nakijken of er geen fout bij hen gemaakt is, dat de jurk wel retour gekomen is maar niet gemeld. Ook daar kunnen fouten gemaakt worden. Het is makkelijk genoeg om de klant de dupe te laten worden van een menselijke fout die bij elk bedrijf kan gebeuren. Ik heb de jurk niet in mijn bezit, is geretourneerd, en ben dan ook niet van plan dit te betalen. Eventueel bij Post.nl navraag doen na het pakket. De dozen zijn groot genoeg en vallen wel op. Ook daar worden fouten gemaakt.