Complaint: rolstoelvervoer

user-205307 on 13 October 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op woensdag 2 oktober ben ik samen met mijn zus en twee bewoners van een woonvorm waarvan 1 in een electrische rolstoel een dagje wezen shoppen in Groningen de heen en terugreis was perfect wat de trein betrof. Maar s’avonds bij terugkomst in Leeuwarden zouden zij weer met lijn 3 tijdstip 19.32 maar de chauffeur wilde haar niet meenemen want dit was te zwaar voor de treeplank en hij melde dit op een zeer onbeschofte manier,waardoor de persoon in kwestie helemaal ontdaan was(we hebben het n.l. wel over een persoon met een lichamelijke maar ook een geestelijke beperking).En het vreemde was s’morgens geen enkel probleem gehad.Ik kan me indenken dat een chauffeur soms zijn dag niet heeft maar dat kun je toch niet afreageren op welwillende klanten.
Een leuk dagje uit eindigde met een domper,uiteindelijk is ze meegegaan maar onder protest van de chauffeur.

Desired solution:

Dat er duidelijkheid is over rolstoelvervoer met de stadsbus.
En geen willekeur onder de chauffeurs door te zeggen als ze geen zin hebben dat de persoon in kwestie met rolstoel te zwaar is,want dit was zeker niet het geval.

In afwachting op uw reactie H van der Heide
De Westereen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of