Complaint: rondreis cuba 2011 besproken in enschede arke

user-82004 on 24 January 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hadden een rondreis besproken naar Cuba met 5 personen
in oktober 2011,de laatste dagen zouden we in hotel caleta
in varadero verblijven.
Navraag gedaan bij het reisburo over hoe het hotel
was.We kregen als antwoord dit was een arke waardig hotel,dus daar vertrouwden we op.De rondreis was heel leuk
de reislijder en chauffeur ook en de hotels waren voor cuba goed.De mensen in de bus begonnen zich af te vragen waarom
wij naar dit hotel gingen hun was allemaal afgeraden door de reisburos om een ander hotel te kiezen.Wij bleven met 10 mensen over en werden in caleta gedropt.Nou wat een ontvangst daar niet dus,personeel heel onaardig wilden niks voor je doen,eten werd niet bijgevuld geen borden bestek aanwezig we moesten overal om vragen alles was het personeel teveel.De host kwam een paar dagen later wij de problemen voorgelegd.Het antwoord was nou dit is het goedkoopste hotel pfffff,en arke had verder helemaal geen klachten over dit hotel gehad.Maar hij wilde ons wel omboeken maar dat werd dan woensdag/donderdag voordat we naar een hotel konden.Dit was geen optie omdat we zaterdags weer terugvlogen naar nederland.Er werd geadviseerd om een officiele klacht in te dienen,dat hebben we gedaan met zijn 10.We hebben het ook gemeld bij het reisburo ze vonden het erg vervelend en zouden het doorsturen.We dachten we krijgen wel even een mailtje dat het in behandeling is nee dus.Eind december bericht een brief kort maar krachtig dat het geen nederland is waar je op vakantie gaat.Dat wisten we zelf ook wel.We kregen 26,00 p.p aan reischeques op een totaal van 8000,00 euros.Met de andere mensen ook nog contact gehad sommige hadden 25,00 of iets meer maar allemaal met het antwoord wat verwacht je in cuba.Ik had liever gehad dat arke een ander hotel had aangeraden voor de laatste week al was het dan duurder geweest hadden we dat wel gedaan.Terug in nederland gekeken op zoover er waren dus wel klachten binnengekomen.Wat de slagroom op de taart had moeten wezen werd een domper op onze vakantie.

Desired solution:

Dat onze klacht serieus werd genomen
en niet werd afgeraffeld dat schijnt
moeilijk te zijn.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 12 maart contact opgenomen met het reisbureau waar de klant zijn reis heeft geboekt. Zij gaan dit bespreken met de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of