Complaint: ronduit slecht

user-51606 on 02 June 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

30-05-2011 t/m 03-06-2011 midweek geboekt.
Maandag middag aangekomen in een acceptabel schoon huisje hier en daar nog spinraggen en stof. Onder de tv ligt stof van een jaar.
‘s avonds naar de plaza waar de welkomst avond was.

De zang van Noële en Ace was zeer goed maar de bediening liet dik 20 minuten op zich wachten voor er iemand komt vragen wat je wil drinken Dan het afrekenen jeetje wat is het hier duur geworden.

Het was opzich gezellig onderling, maar als je verwacht dat je om 22.00 nog een drankje kan krijgen heb je mooi pech alles sluit om 22.00 en dan moet je het zelf maar uit zoeken. Als je dan om 20.05 een softijsje wil, gesloten, en fiets halen om 16.10 gesloten. Belachelijke tijden we zijn verdorie op vakantie alles is dicht. Wanneer je in het werkelijke leven op pad gaat moet je hier naar huis.

Als je de bediening waar dan ook ergens op aanspreekt
* dure drankjes
* duur eten
* koud eten
* weinig saus
* slechte service
* sluitings tijden

Dan krijg je een standaart antwoord, “u moet dat maar in vullen op het enquette formulier, als wij er wat van zeggen doen ze er toch niets mee”. Ze zijn het ook allemaal met ons eens. Nou ik ga dit ook niet meer op het formulier zetten want dan krijg ik ook een standaard brief thuis.
Dankzij de crazy bingo zitten we nu hier, maar vorige keren hadden we ook al zoveel klachten. Het zou niet nodig moeten zijn.
De crazy bingo wilde we niet eens meespelen stel je voor dat je de hoofdprijs weer wint dat moet je nog een keer naar centerparcs nou voor ons niet meer. Voor dit geld ga ik liever op vliegvakantie dan ben je nog goedkoper uit geen klachten en je kan naar huis gaan wanneer jij dat wil en niet wanneer centerparcs wil dat je terug gaat naar je cottage.

De prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken.

Het entertainment team is deze keer goed dat mag ook gezegd worden.

We kunnen zo nog wel even doorgaan maar heeft het zin ik weet het niet en wacht het af.

Desired solution:

Ik wil geen standaard brief ontvangen!
Ik hoef ook geen waardebonnen voor een volgend verblijf.
Een compenstatie zou meer op zijn plaats zijn!!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw klacht gelezen en willen dit graag met u oplossen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw contactgegevens te sturen naar webcare@centerparcs.com? Wij nemen dan contact met u op. met vriendelijke groet, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - We vinden het jammer dat het verblijf van deze gasten door een samenloop van omstandigheden niet naar wens is verlopen. We hebben de gasten onze excuses aangeboden. Helaas zijn we niet kunnen ingaan op zijn vraag naar een compensatie aangezien het verblijf geboekt werd met een waardebon voor een gratis verblijf. Met vriendelijke groet, Webcare Team Center Parcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas hebben we deze gasten geen oplossing kunnen bieden omdat het verblijf geboekt werd met een waardebon voor een gratis verblijf.

Wel hebben we onze excuses aangeboden.

All complaints of