Complaint: rot vakantie

user-179136 on 15 July 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vandaag terug gekomen van een weekendje centerparcs.
Helaas minder leuk geworden dan gehoopt.
Bij aankomst zagen we al voor ons huisje een hele muggenplaag. Toen zag ik tot me schrik dat het raam wagenwijd open stond. Ik na de slaapkamer om me spullen uit te pakken en je raad het al muggen!!! Ben helemaal lek gestoken en heb dus me helemaal rot lopen krabben geen oog dicht gedaan, in het gordijn zaten gaten van de motten. De wc was mega klein het kussen was niet fijn (heb last van me nek nu) en kozijnen waren aan het rotten, de verlichting deed het wel maar scheen maar heel lichtjes dus echt erg verouderde bungalow waar je nog steeds een hooop geld voor betaald. Dan de bingo we dachten laten we de laatste avond er wat van proberen te maken door naar de bingo te gaan.
We waren met zn 3e dus haast 30 euro aan kaarten gekocht dan kom je aan bij de bingo (half uur van te voren) is er geen plek meer om te zitten. Dus toen gingen we op het stenen trappetje zitten maar om daar te komen moesten we door het overvolle terras. Dus ik probeerde voorzichtig te lopen kwam ik per ongeluk tegen een tafeltje aan waardoor het drinken van die mensen omviel en toen werd ik uitgescholden waardoor mijn avond helemaal was verpest. (ps voor het geld van de bingokaarten kun je ook wel iets betere prijzen kopen en meer) Dus al met al: 24 muggenbeten,pijn aan me nek en pijn aan me kont van de stenen en dus: TOTAAL NIET MIJN WELVERDIENDE VAKANTIE!!!

Desired solution:

een excuus en een goedmaker

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to CenterParcs to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Responded on 23 July 2013 at 09:59

Ik ben totaal niet blij met de oplossing. Ze hebben me een standaard mailtje gestuurd en verder helemaal niks.
Wat een slechte service jammer dat je niet 0 sterren voor de oplossing kan geven diep triest

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er werd een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

All complaints of