Complaint: samsung galaxy ace s5830 slv

Brammarga on 04 March 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

telefoon niet goed doet…

Desired solution:

klacht die niet opgelost is.Maar afgedaan wordt door reparatie centrum makro.voor de tweede keer..Met als mededeling.ligt niet aan het toestel, maar aan de lader of bepaalde apps geheugenkaart of instelling zou kunnen liggen terwijl de eerste keer door makro medewerker zelf al wat dingen waren uit gezet apps en volgens mij legte het daar niet aan..Maar toch geprobeerdt. HAD DAN WEL HANDIG GEWEEST ALS ZE DAT ZELF OOK HADDEN GECONTROLEERD bij het reparatie centum Die hebben de eerste keer er niks meegedaan DE twee de keer de duur test uit gevoerdt ..TOESTEL voor de twee de keer bij makro reparatie nu . En gewoon het zelfde verhaal als de eerste keer.Zeggen duur testen te hebben gedaan.En zeggen dat de telefoon hierbij ook in orde is En klaar legt om opgehaalt te worden...Maar het probleem is nog niet verholpen. Maar wel de telefoon kon ophalen . IK als klant zelf maar even naar samsung gebeld en gevraagd wat die daar van vonden,en vinden dat een vreemd verhaal,en zeiden mij de telefoon op te laten sturen naar samsung eigen reparatie centerum .En dat hun gingen kijken wat de makro reparatie ermee gedaan hebben.en het probleem vast te stellen wat er werkelijk aan de hand is.....Moet ik nou als klant van de makro zelf het toestel naar samsung reparatie sturen.Terwijl de makro het probleem hoort op te lossen .toestel bij makro gekocht. IK VIND DAT DE MAKRO ZELF ZIJN VERANDWOORDELIJK HOORT TE NEMEN ,EN HET TOESTEL NAAR SAMSUNG TE STUREN. WANT DIE ZEGGEN DAT HET VERHAAL NIET KLOPT ....BETREFT UITSLAG REPARATIE CENRTUM MAKRO.......Graag nader bericht..Vriendelijke Gr .M.van der Steen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Makro to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is afgehandeld door de afdeling klantenservice van onze vestiging in Delft.

Makro Customer Service Center.

All complaints of