Complaint: sauna

user-211670 on 12 November 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

zijn met 6 families naar port zélande geweest dit verlengt weekend .hadden daar 6 vip cottages geboekt .daar zit dus alles in .zonnebank ,sauna,afwasmachine enz….
dus in de avond wou ik een sauna te doen wat bleek er te zijn. deze werkte niet evenals in een andere cottage daar deed de sauna het ook niet.
dus ik naar de storingdienst gebeld en ze zouden iemand langs laten komen .toen er iemand komt kijken naar de storing zijden de mensen we kunnen er niets aan doen want wij zijn van de groendienst maar ze moesten komen kijken .dus een dag later naar de receptie daar ons beklag gaan doen nog maar ééns, en die zijden kom morgen maar terug.
ja een dagje later wij daar terug en wat gaven ze ons als compensatie 90 euro in bonnetjes.daar waren we niet met opgezet en we vroegen om de verantwoordelijke te laten komen
toen die er dan was zij die gewoon na een kort gesprek dit is de normale procedure .en daar stonden we dus .dus het moreel van het verhaal 6 vip cottages 3000 euro, 2 defecte sauna’s 90 euro compensatie .en wat bleek daar was het probleem al lang gekend voor onze aankomst dat er 2 sauna defect waren . dus hebben niet kunnen genieten van onze privé sauna en dan al die ellende er nog eens bij

Desired solution:

die vergoeding had veel meer moeten zijn

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Responded on 20 November 2013 at 15:30

we zijn zeer tevreden met de waarde coupons en hopen dat, bij ons volgende bezoek aan Center Parcs de sauna's wel allemaal werken .alvast bedankt
M.vg
simon patrick

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 18 november jl. is er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs. De gast kreeg een cadeaubon aangeboden geldig op een volgend verblijf.

All complaints of