My complaint:
mijn dochter kocht met haar gespaarde centjes een sony ericsson experia u , dolgelukkig want heeft er een tijdje voor moeten sparen ! Wat blijkt na nog geen 6 maand begeeft het toestel , ze gaat ermee naar het verkooppunt , daar zeggen ze ok we sturen hem op en binnen de 2 weken heb je een nieuwe . Na de bewuste 2 weken nog steeds geen nieuws , na nog 2 weken gewacht te hebben gaat ze terug en krijgt ze het nieuws dat het toestel onherstelbaar is en dat ze die mits betaling van 40 euro (kapot) kan terugkrijgen !! Totaal verbouwereerd keert ze terug , wat voor praktijken zijn dit ? Herstellen ze die daar toch en gooien ze die dan tweedehands op het internet ? Je weet het niet !? Dit kan toch zo maar niet ? Dan durven ze nog te zeggen dat ze maar een bijkomende verzekering moest afgesloten hebben want dan zou ze wel een nieuw toestel gekregen hebben !! Begrijpe wie begrijpen kan ! Ik vind dit echt niet kunnen !!!
Desired solution:
terugbetaling toestel of nieuw toestel