Complaint: Schandalig behandeld door huis-aan-huis verkoper van KPN!!!

user-121797 on 15 August 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zojuist schandalig behandeld door huis-aan-huis verkoper van KPN!!
‘k Zit lekker tv te kijken, gaat ineens de deurbel. Ik woon in een appartementencomplex, dus vraag via intercom wie er is. Ik kon het niet goed verstaan, maar drukte toch op knopje (dom, dom dom) en loop direct naar beneden om te kijken wie het is. Staat er dus zo’n huis-aan-huis verkoper. Absoluut ongewenst bij alle bewoners en wij sturen die ook altijd weg. Ik verzocht hem dus ook vriendelijk het complex te verlaten en toen ging ‘meneer’ in de aanval. Waarom ik wel niet dacht hem weg te kunnen sturen enz enz. Dus ik nog 3x ofzo hem verzocht weg te gaan, maar nee, hoor, ‘meneer’ stoof achter mij de trap op en dat trappetje is dus heel smal en steil. Voelde mij zeker bedreigd, gezien zijn houding. Dus ik nogmaals gezegd dat hij weg moest gaan en weer weigerde hij. Toen heb ik gezegd dat ik dan wel de politie zou bellen of beter, de KPN zelf. Vond hij prima en gaf zelfs zijn naam op een heel arrogante manier. Ik draaide mij boos om om mijn huis weer binnen te gaan en toen begon hij mij uit te schelden voor ‘chagrijn’! Dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat en dus draaide ik mij pissig om met de woorden ‘pardon?!?! wat zei jij?’. Ondertussen waren mijn honden gealarmeerd door de hektiek en kwamen er blaffend aan. Toen dreigde hij met de politie, wegens bedreiging. Ik heb de hond naar binnen gestuurd, de politie gebeld en m’n buurvrouwtje erbij gehaald. Bleek dat zij hem ook al had verzocht, bij de algemene toegangsdeur, om weg te gaan. Toen is hij zo lang blijven bellen, dat zij de deurbel eraf heeft gehaald in haar huis. Politie is (natuurlijk) niet gekomen, omdat hij na enige minuten het complex heeft verlaten.Wel ging hij heel provocerend tegenover het appartementencomplex op een muurtje zitten en was druk aan het bellen met, denk ik, zijn baas. Na een kwartier is hij pas weggegaan. Een klacht indienen bij KPN heb ik geprobeerd, maar heb minuten lang in de wacht gestaan en toen opgehangen, vanwege het beltarief. Verder geen opties gevonden om snel klacht in te dienen via bijv. email.
Wat een ellendig bedrijf en dat is dan nog netjes uitgedrukt!

Desired solution:

Oplossing: Beschaafde mensen, die naar je verzoek luisteren én dus uitvoeren!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste EW Asten,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Ivette

KPN Webcare Specialist

All complaints of