Complaint: Schoenen besteld, oeps toch niet in voorraad!

vanonl on 06 December 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb gisteren bij Neckermann.com 2 paar Adidasjes besteld. Leuk! Want ze hadden precies de 2 kleuren die ik wilde en nog in mijn maat ook! Nou, alles ingevuld en op het knopje “bevestigen” gedrukt. Netjes een e-mail gehad dat mijn bestelling is ontvangen en wordt verwerkt.

Nou staat er heel leuk ‘levering binnen 24 uur’. Mijn bestelling bleef op “wordt verwerkt” staan. Toch maar een telefoontje gepleegd waarna ik een vriendelijke (niet erg enthousiast over haar baan klinkende) dame aan de lijn kreeg die mij de mededeling deed dat deze schoenen helemaal niet op voorraad zijn! Ik vroeg mij af hoe dit dan kon aangezien ik ze wel kon bestellen, waarop ik antwoord kreeg “de site wordt een paar keer per dag bijgehouden en als die dan toevallig niet is bijgehouden heeft u pech”.

Vreemd, want ik kan ze nogsteeds bestellen. Dit ook gemeld en mevrouw kon mij niet vertellen waar dit door kwam.

Blij met een dode mus! 🙂

Desired solution:

Neckermann, houd de site geupdate. Er zijn ook geautomatiseerde programma's die de actuele voorraad bijhouden en deze ook direct op de site updaten.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Vandaag telefonisch contact gehad met 'vanonl' en uitleg gegeven over de levertijd. De schoenen zijn inmiddels bezorgd.

All complaints of