Complaint: Schoenen vaOzzystar

CiskaSjaak on 15 November 2013 about Klarna in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Totaalbedrag:
€ 32,90 Uiterste betaaldatum: 26-11-2013
Rekeningnummer: 6022449
Begunstigde: Klarna AB te Amsterdam
Bank: ING BANK
Betalingsomschrijving*: 513112474682051788

Dit is mijn klacht

Desired solution:

Dat ik mijn schoenen krijg of anders de rekening niet sturen, ik moet betalen voor iets wat ik niet heb gekregen,trouwens heel facebook staat vol ontevreden mensen die klachten hebben over de levering van Ozzystar, niemand krijg iets maar wel de rekening via jullie

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Klarna about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Klarna

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Klarna

Klarna

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw/meneer,

Wat vervelend om te horen dat u uw producten nog niet heeft ontvangen.
Wij gaan ervoor zorgen dat u niet hoeft te betalen voordat uw schoenen bij u geleverd zijn.

Om u meer ruimte te geven voor uw betaling hebben wij voor u de vervaldatum van de factuur een maand verschoven.
De nieuwe vervaldatum is 26 december 2013. Ter bevestiging hebben wij u een nieuwe factuur met de nieuwe vervaldatum via e-mail verstuurd.
Wanneer u vóór deze datum de producten nog niet heeft ontvangen, neem dan graag contact met ons op.

Bovendien gaan wij voor u contact opnemen met Ozzystar om erachter te komen wanneer uw producten geleverd worden.
Wanneer wij meer informatie hebben betreft de levering van uw schoenen sturen wij u hierover een e-mail.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Jasper Baas
Servicevertegenwoordiger
Klarna AB
Telefoonnummer: 020 80 82 852.
E-mail: klantenservice@klarna.com

All complaints of