Ik krijg steeds mails van See-tickets: als je tickets besteld voor bovengenoemde voorstelling ontvang je een cadeau van Otazu. Ik heb echter mijn kaarten al in een vroeg stadium gekocht en betaald. Ik kom nu niet in aanmerking voor... Read more
Op vrijdagavond 12 november hadden wij kaarten besteld voor de voorstelling van Holiday on Ice in de AHOY. Vroeg besteld zodat we vooraan en in het midden zouden zitten. (vak CG rij 1). Bij aankomst bleek dat de 1e... Read more
Op 01 november bestelden wij kaarten voor 21 december de matinee voorstelling van Soldaat van Oranje. Er komt een herinnering voor de betaling. De betaling is overigens met de boeking meteen voldaan. De herinnering is standaard, betaald of niet... Read more
.Het is niet mogelijk vanuit het buitenland telefoninsch tickets te bestellen op een 0900 nr. Verder indien ik dit per PC wil doen krijg ik automatisch een plaats toegewezen en kan ik niet zelf kiezen. Kan dit niet anders ?Gewenste... Read more
Op 11 mei heb ik kaartjes besteld én betaald voor de voorstelling van K3 in de brabanthallen in Den bosch op vrijdag 22-10-2010. Ik had vroeg geboekt en daarom ook mooie plaatsen: rij 10 aan het gangpad, zodat onze... Read more
Ik wil doorgeven dat mijn mail adres is verandert maar ik kan dat nergens gewoon melden.Gewenste oplossingMijn nieuwe mail adres is zie onder Read more
Geachte heer/mevrouw
Vanmiddag 20 juli 2010 heb ik geprobeerd 4 tickets te boeken voor 21 aug 2010 We will rock you via internet nadat ik eerst gebeld had de er waren 4 tickets in optie,later nog maar eens... Read more
Nadat ik 15 min aan de telefoon heb gezeten ( 45 cpm) kreeg ik te horen dat ik binnen een uur moeten betalen via internetbankieren en dat anders mijn kaarten geannuleerd worden en maar weer opnieuw moet bellenGewenste oplossingOm... Read more
Omschrijving klacht
In april heb ik met de AH actiecode 2 eerste rang kaarten besteld voor de musical Joseph, voor zondag 16 mei 14.00 uur.
Er is mij niet verteld dat ik een annuleringsverzekering af kon sluiten.
Omdat de kaartjes maar niet... Read more
Omschrijving klachtIk heb een musicalbon per post verstuurd, maar niet aangetekend. Nu blijkt dat de bon nooit bij Seetickets is aangekomen, moet ik alsnog 25 euro (de waarde van de musicalbon) betalen. De klant wordt eigenlijk geacht een musicalbon per... Read more