Complaint: Afgelast, geld kwijt!

user-69050 on 10 November 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook wij hebben 4 kaarten gekocht, netjes bericht ontvangen dat het verschoven werd naar septmeber, en daarna naar 2012. Nu blijkt de organisator failliet te zijn, en is er hoegenaamd geen geld meer om de kaarten terug te betalen! Men verschuilt zich achter de algemene voorwaarden, ja zo kan ik het ook!

Desired solution:

Restitutie!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Na het definitief niet doorgaan van het concert van Duran Duran hebben wij alle klanten geïnformeerd.
We betreuren dat er door het faillissement van de organisator geen restitutie kan worden geboden.
Er is daarom lang gezocht naar een oplossing, die helaas niet kon worden gevonden.

Mocht u uw vordering nog niet hebben ingediend dan verwijzen wij u door naar de curator Mr. S.H. Broeseliske via mm@brvl.nl.

All complaints of