Complaint: afterparty robin thicke

user-211535 on 11 November 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb VIP kaarten gekocht op vakantie veilingen voor de afterparty van robin thicke, er werd gezegt dat je over de rode loper mocht met allemaal bekende artiesten en met robin thicke. robin zelf zou ook komen optreden ook mocht je in de speciale vip area. bij binnenskomst vroeg ik wanneer we over de rode loper mochten en mij werd verteld dat dat niet mocht en als ik het daar niet mee eens was ik maar een klacht in moest dienen.
toen ik de vip ruimte zag waar allemaal bekenden nederlanders zaten ben ik daar heen gelopen om naar binnen te gaan omdat ik vip kaarten had leek het mij dat ik daar dan ook in mocht, maar ik werd tegen gehouden en er werd tegen mij gezegt dat alleen ”super” VIP daar naar binnen mochten de gewonen vip mochten alleen wat dichter bij het podium staan. robin thicke zou van kwart over 12 tot kwart voor 1 optreden (ik vond een half uur al erg kort) om half 2 kwam robin thicke eindelijk op het podium toen heeft hij 2 liedjes gezongen en is hij weer vertrokken. hij heeft niet langer dan 5 minuten op het podium gestaan terwijl iedereen op hem heeft zitten wachten en er beloofd werd dat hij een half uur ging optreden. ik voel me echt heel erg opgelicht door dit alles want het was echt een aanfluiting. (je moest ook nog geld betalen voor het toilet terwijl je om daar uberhaupt binnen te komen al heel veel geld betaald)

Desired solution:

geld terug, eigenlijk is dat nog niet genoeg aangezien ik nieuwe kleding en schoenen had gekocht omdat je over de rode loper mocht(wat dus niet het geval is) en dan nog de kosten die ik heb gemaakt om er te komen met de trein.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Responded on 12 November 2013 at 17:59

ik heb geen oplossing ontvangen

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht per mail beantwoord.

All complaints of