Complaint: Afterparty Robin Thicke: niet nagekomen beloften

user-212762 on 17 November 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na het lezen van de omschrijving op de site over de afterparty van Robin Thicke heb ik vol enthousiasme de VIP tickets gekocht via vakantieveilingen. Met VIP toegang werd beloofd dat je over de rode loper mocht (dus trek vooral je beste kleding aan), je kreeg toegang tot de VIP area, met een tafel naast die van Robin. Uiteraard zou Robin zelf ook optreden en was er een gratis drankje. Hoewel het over veel geld ging beloofde het een geweldige avond te worden.

Eenmaal in de rij aangekomen voor de accommodatie begon de teleurstelling. Gelukkig waren we veel te vroeg, want het duurde meer dan 40 minuten in de kou voordat we naar binnen mochten. Wat we met name vreemd vonden is dat de rode loper -waar ons beloofd werd dat we overheen mochten- achter de rijen mensen leeg stond. Toen we informeerde of we via die kant naar binnen konden, kregen we te horen dat de rode loper alleen voor BN’ers bestemd was en/of mensen op de gastenlijst. Hierna werd ons dingend verzocht toch achteraan de lange rij aan te sluiten.

Na ongeveer 40 minuten in de kou te hebben doorgebracht mochten we eindelijk naar binnen. Eerst de jassen in een kluistje stoppen (waar we uiteindelijk 11 euro voor neer moesten leggen en maar 5 euro terug kregen) en daarna even een sanitaire stop maken. Tot onze verbazing konden we kiezen voor 2 opties: 50 eurocent per keer of 2 euro voor de hele avond. Tot zover kunnen we de avond nog niet echt als een VIP experience bestempelen.

In plaats van het drankje kregen we 1 muntje. Waar we niet op gerekend hadden was dat dat ene muntje ons recht gaf op welgetelt 1 cola of andere frisdrank, waar we als VIP toch op champagne of cocktail gerekend hadden. Omdat we graag de VIP experience voor onszelf wilde maken, besloten we naar de muntenkassa te gaan om onze VIP muntjes aan te vullen met de hoeveelheid nodig om toch van onze cocktails te kunnen genieten. De rij bij de muntenkassa was echter net zo lang als buiten, en omdat we toch van onze VIP avond wilden genieten bleef het bij een cola.

Nu dan toch maar naar onze beloofde VIP area en dan maar hopen dat Robin Thicke aan zijn tafel naast onze area zou zitten. Eenmaal bij de trap aangekomen wachtte ons een nieuwe teleurstelling. Zonder blikken of blozen werd ons verteld dat we met onze VIP tickets toch geen toegang hadden tot de VIP area, maar dat we hiervoor nog duurdere tickets moesten hebben. De enige positie waar we wel toegang tot hadden, was een afgesloten ruimte voor het podium waar Robin Thicke himself volgens onze tickets om 23.00 (later aangepast naar 00.00) een optreden zou komen geven.

Vanaf 22.45 stonden wij redelijk vooraan voor het podium te wachten op onze held. Rond half 2 werd ons lange wachten dan toch eindelijk beloond. Robin Thicke daalde af vanuit de VIP area waar we eigenlijk hadden moeten zitten richting het podium en de klanken van ons favoriete Blurred Lines klonk uit de speakers. Helaas was het entertainment van korte duur. Na een kleine 7 minuten en zijn 2e nummer vertrok Robin weer erg haastig van het podium en sprintte richting de VIP area.

Na de korte performance van Robin Thicke sloeg de sfeer om besloten een groot gedeelte van de mensen richting te uitgang te vertrekken. Omdat we de avond toch leuk af wilden sluiten keken we nog even naar de muntenkassa, maar ook daar stond wederom een gigantische rij.

Na wederom een gevoel van teleurstelling te hebben ondervonden besloten wij de avond te laten voor wat hij was en gedesillusioneerd vertrokken we naar huis.

Kort samenvattend: lange wachttijden, geen rode loper, geen VIP area naast de tafel van Robin Thicke, geen VIP drankje maar een muntje, geld betaald voor het toilet, 5 euro om de jassen weg te stoppen. Kortom, wij voelen ons opgelicht en hebben veel geld neer geteld voor beloftes die niet zijn nagekomen.

Desired solution:

Vanwege het tijdstip van de party en de belofte van een rode loper hadden we beiden een dag vrij op moeten nemen en een \"rode-loper waardige\" outfit aangeschaft. Gezien de beloftes die niet nagekomen zijn vinden we het gepast dat we op zijn minst ons bestede geld voor de tickets terug krijgen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Responded on 25 November 2013 at 10:27

Na een tijdje een kort antwoord gekregen met een doorverwijzing naar een entertainment bureau. Helaas geen ownership vanuit seetickets, maar een doorverwijzing naar een bedrijf waar ik waarschijnlijk geen antwoord van ga krijgen :(

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per mail beantwoord.

All complaints of