Complaint: Afterparty Robin Thicke VIP

user-212151 on 14 November 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook wij moeten helaas aansluiten bij de vele klachten over deze afterparty. Helemaal blij na het “winnen” van deze kaarten via Vakantieveilingen. Wat een desillusie rijker na het event.
Geen beloofde rode loper. Sterker nog; als VIP moest je gewoon aansluiten in 1 lange rij; dus zeker een uur in de kou gestaan. Eenmaal binnen kreeg je een polsbandje en 1 muntje per persoon in je handen gedrukt. Deze bleken later in te wisselen voor fris of bier. Niet echt royaal.Vervolgens konden we weer in een lange rij voor de garderobe. Uiteraard moest hier ook gewoon weer 6 euro voor neergelegd worden.
De VIP ruimte op het balkon was niet toegankelijk zoals beloofd. We mochten wel in een afgebakend stuk, soort golden circle, voor het podium staan.
De vooraf aangekondigde bekende d.j.’s.. Tja; ik kende ze niet. Al draaiden ze gelukkig ok. Maar dat is niet de hoofdpersoon voor wie je komt.
Na lang wachten kwam Robin eindelijk opdagen; hij heeft welgeteld 2 nummers “soort van” gezongen. Was de man onder invloed ofzoiets? Beetje vals klonk het. En hoezo meerdere nummers zoals ook beloofd.
Echt zwaar gedesillusioneerd naar huis gegaan na deze blamage. Ik heb wel eens beter meegemaakt met (VIP)-tickets.

Desired solution:

Geld terug en excuses

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Responded on 15 November 2013 at 16:41

Klacht is naar mijn mening nog niet opgelost. Ik heb een mail ontvangen van See Tickets dat ze de klacht doorsturen naar de producent van de show. En dat ik z.s.m. een reactie kan terugzien. Eerst maar daadwerkelijk dit afwachten.

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per mail beantwoord

All complaints of