My complaint:
U heeft mij nav de klacht van gisteren opnieuw kaarten gemaild. Helaas heeft u de verkeerde datum toegestuurd, nl. 02 december !! Deze kaarten had ik al in mijn bezait en dat was dus niet het probleem. HET MOETEN DE KAARTEN ZIJN VOOR 03 DECEMBER!!
Dit heb ik ca. 6 X aan de vreselijke kluns van het callcentre gemeld. Heb de kaarten cadeau gedaan en zou nu een kopie van aankoopbewijs en een kopie van mijn paspoort aan mijn relaties mee moeten geven. Met deze gegevens zouden zij naar de kassa van Ahoy moeten gaan in de hoop dat ze de toegang/ kaarten krijgen. Te waanzinnig voor woorden!!! Leuk om zo een cadeau te krijgen? Om te geven aan relaties is het een drama!!! Wie gaat mijn telefoonkosten betalen voor jullie dramatische call centre.? Worden zij per minuut betaald, want ze klunsen net zo lang tot je een vermogen kwijt bent. De kaarten zijn aangekocht via Vakantieveilingen op 25 en 26 november jl. en betaald via de ING
Desired solution:
SPOED!!!! Zeer snelle levering van de kaarten via mijn mailadres. HET GAAT DUS OM KAARTEN VOOR 03 DECEMBER!!!!!! Verwacht de 4 Arenakaarten dus uiterlijk vrijdag 02 december om 12.00 uur binnen te hebben. Anders verwacht ik alle kosten en boekingen terug. Daarnaast wens ik dan ook een schadevergoeding te ontvangen, want moet mijn relaties wel een alternatief aanbieden. Ook wil ik een compensatie voor de telefoonkosten ontvangen!!