Complaint: Caribean Las Vegas Show op 03 december (2e klacht) SPOED!!!!

user-71976 on 03 December 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

U heeft mij nav de klacht van gisteren opnieuw kaarten gemaild. Helaas heeft u de verkeerde datum toegestuurd, nl. 02 december !! Deze kaarten had ik al in mijn bezait en dat was dus niet het probleem. HET MOETEN DE KAARTEN ZIJN VOOR 03 DECEMBER!!
Dit heb ik ca. 6 X aan de vreselijke kluns van het callcentre gemeld. Heb de kaarten cadeau gedaan en zou nu een kopie van aankoopbewijs en een kopie van mijn paspoort aan mijn relaties mee moeten geven. Met deze gegevens zouden zij naar de kassa van Ahoy moeten gaan in de hoop dat ze de toegang/ kaarten krijgen. Te waanzinnig voor woorden!!! Leuk om zo een cadeau te krijgen? Om te geven aan relaties is het een drama!!! Wie gaat mijn telefoonkosten betalen voor jullie dramatische call centre.? Worden zij per minuut betaald, want ze klunsen net zo lang tot je een vermogen kwijt bent. De kaarten zijn aangekocht via Vakantieveilingen op 25 en 26 november jl. en betaald via de ING

Desired solution:

SPOED!!!! Zeer snelle levering van de kaarten via mijn mailadres. HET GAAT DUS OM KAARTEN VOOR 03 DECEMBER!!!!!! Verwacht de 4 Arenakaarten dus uiterlijk vrijdag 02 december om 12.00 uur binnen te hebben. Anders verwacht ik alle kosten en boekingen terug. Daarnaast wens ik dan ook een schadevergoeding te ontvangen, want moet mijn relaties wel een alternatief aanbieden. Ook wil ik een compensatie voor de telefoonkosten ontvangen!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Responded on 08 December 2011 at 12:15

Geen compensatie voor de hoge telefoonkosten ontvangen. Een excuus voor de dramatische organisatie kon er ook niet vanaf?

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Alle kaarten die via vakantieveilingen voor dit evenement zijn verkocht, zijn kort voor de voorstelling ingeboekt. De kaarten zijn vervolgens per e-mail verstuurd.

All complaints of