My complaint:
Kaartyen komen niet op tijd en tel,contact gezocht met het telefoonnummer. Dit call-centre is echt dramatisch en bezig om je Eur. 20,- telefoonkosten uit de zak te kloppen.
Gestuntel aan de telefoon,6 keer dezelfde vraag stellen (Marissa Roeleveld)en iedere in de wacht zetten om met een collega te overleggen.Daarbij nog geen oplossing gevonden.
Heb de kaarten cadeau gedaan en zou nu een kopie van aankoopbewijs en een kopie van mijn paspoort aan mijn relaties mee moeten geven. Met deze gegevens zouden zij naar de kassa van Ahoy moeten gaan in de hoop dat ze de toegang/ kaarten krijgen.
Te waanzinnig voor woorden!!!
Desired solution:
Snelle levering van de kaarten via mijn mailadres.
Verwacht de 4 Arenakaarten dus uiterlijk donderdag 01 december om 12.00 uur binnen te hebben.
Anders verwacht ik alle kosten en boekingen terug. Daarnaast wens ik een schadevergoeding te ontvangen, want moet mijn relaties wel een alternatief voor vrijdag 02 december aanbieden.