Complaint: droomvlucht

user-88321 on 29 February 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

via optimel korting 4x eerste rang kaartjes voor de droomvlucht musical besteld op 29 februari 2012 om 15.00 maar onderweg er naar toe kom ik er achter dat er een verkeerde tijd op mijn kaartjes stond van 19.00 wat niet fijn is als je een kind van 4 bij je hebt. dus gebeld naar see tickets die gelukkig het probleem konden oplossen dat ik toch om 15.00 daar heen kon en het alleen maar daar hoefde te melden bij de balie daar. helaas wisten ze daar aangekomen natuurlijk van niks en uiteindelijk na een hoop gedoe konden we dan toch een plek krijgen op achterin een paar losse stoelen.gelukkig dat het nog kon maar niet leuk dat het met een hoop gestress vooraf moest en dat we wel betaald hadden voor eerste rang vooraan en we nu achterin gezet zijn.

Desired solution:

dat ik dan ook betaal voor kaartjes achterin en daar mijn geld voor terug kan krijgen of een tegoedbon voor een volgende musical naar keuze want 95 euro waar al 50% vanaf is met optimel punten dus eigenlijk bijna 200 euro betalen voor kaartjes en dan ergens achterin op een paar stoelen gezet worden vind ik dan niet eerlijk omdat iemand de verkeerde tijd er op heeft gezet.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Mevrouw uitgelegd hoe ze haar klacht het beste kan indienen, zodat wij kunen zorgen dat deze in behandeling wordt genomen.

All complaints of