Complaint: durven te beweren dat iets is opgelost

user-83819 on 11 October 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik had een klacht over het feit dat ik mijn geld niet terug krijg van seeticket omdat de jazz failliet is gegaan, dus geen duran duran en geen geld, als antwoord krijg je : hier geen geld voor je ga maar ergens anders heen. zo probleem opgelost. wat nou opgelost….hier nog steeds niets dus NIET OPGELOST

Desired solution:

of dat ik mijn geld terug krijg (al was het maar een deel) en anders laat het probleem onopgelost staan, want om iets op te lossen moet je wel iets meer doen dan een standaart berichtje plaatsen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Comment by poster of the complaint

11 years ago - echt ....dit is toch niet te geloven. nemen ze deze klacht in behandeling.....en hoppa daar staat het weer :opgelost. zie het nut van het klagen hier ook niet meer. geen contact gehad met wie dan ook dus weer niets opgelost maar wel beweren van wel. ik mag niet schelden dus zeg ik maar verder niets meer maar ben echt teleurgesteld in dit. dus mensen als er staat opgelost betekend dat niet dat het ook echt opgelost is.......

All complaints of