Complaint: Eerst verbinding verbroken, daarna Telefonische wachttijd verlengd halverwege wachttijd

user-136148 on 22 October 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste,

Na ruim 15 minuten in de wacht te hebben gestaan (melding: wachttijd langer dan 60 seconden)was ik eindelijk aan de beurt. Toen werd halverwege de bestelling de lijn ineens verbroken. Ik belde gelijk terug en kwam uiteraard opnieuw in de wacht. Aanvankelijk stelde de computer iets in de richting van “de wachttijd is langer dan 60 seconden, blijft u aan de lijn, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen” Een andere 15 minuten later veranderde de wachttijd ineens naar “de wachttijd is langer dan 5 minuten, wij adviseren u om een andere keer terug te bellen”. Wat uiterst vreemd is als je eerst herhaaldelijk de melding “u wordt zo spoedig mogelijk geholpen” krijgt.

Ik heb dezelfde avond nog meerdere keren geprobeerd te bellen en ben inmiddels EUR 15.75 armer en is mijn reservering nog steeds niet gemaakt dus zal ik opnieuw kosten moeten maken om eindelijk m’n kaarten te reserveren. (door het type kaarten is het niet mogelijk de bestelling online te voltooien)

Desired solution:

Tegemoetkoming in de zo ver gemaakte kosten en ik word graag teruggebeld om alsnog de reservering in orde te maken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Reservering heeft inmiddels plaatsgevonden.

All complaints of