Complaint: Etickets K3 niet ontvangen

user-89603 on 07 March 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb in december 2011 tickets gekocht voor concert K3 12 maart 2012. De e-tickets zijn nog niet gestuurd. Gebeld met klantenservice – a 45 ctpm en dan 7 minuten wachten aan de lijn! – en nog is het niet opgelost. Op mail wordt gereageerd dat de klacht is afgehandeld. Zeker weer bellen met de klantenservice a 45ctpm? Intussen onzeker of de tickets nog wel op tijd komen.

Desired solution:

Toesturen etickets per direct.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is op 8 maart telefonisch contact geweest, waarin de procedure is uitgelegd om nieuwe kaarten te ontvangen.

All complaints of