Complaint: foute boeking

user-7855 on 09 February 2010 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Direct na de boeking voor kaarten van Joseph kwam ik erachter dat ik een verkeerde datum had geboekt. Direct , de volgende ochtend gebeld. Kaarten waren nog niet verstuurd maar veranderen was onmogelijk. Daar beginnen we niet aan vertelde de “zeer”klant(on)vriendelijke mevrouw.
De klacht ook via de site aangegeven. Het ontwoord was echt onder de gordel. Als de kaarten verstuurd zijn dan kan het echt niet meer veranderd worden. SORRY KLANTENSERVICE. jULLIE VERTELDE ZELF DAT DE KAARTEN NOG NIET VERSTUURD WAREN. Echt belachelijk.

Gewenste oplossing

Karten 2 weken vroeger boeken

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Destijds is er een nieuwe boeking gemaakt op een andere datum.

All complaints of