Complaint: Foutieve informatie en niet juist geholpen

user-103849 on 18 May 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 22 Maart is er een boeking gedaan voor de musical Miss Saigon, bij deze boeking wilden we graag een Podium cadeau kaart inleveren maar dit kan je niet aangeven op de website van See Tickets. Na contact te hebben gehad met de klantenservice zou deze mevrouw een opzet maken van de reservering en dit naar ons toe mailen, het enige wat we nog moesten doen was de code van de podium kaart invoeren en dan zou alles in orde zijn.
Na dit gedaan te hebben volgde later de betaling, dit was een bedrag van 76,65 euro. Wetende dat dit niet klopte is er toch betaald. Wat nu blijkt is dat de code van de podium cadeau kaart niet is verwerkt en er een Annulering verzekering is afgesloten waar absoluut niet om is gevraagd.
Dit is gewoon in dit formulier door de klantenservice opgenomen zonder toestemming. Een hele rare situatie. Doordat het bedrag niet van mijn rekening nr is geschreven maar van mijn moeder, kwam ik er pas vorige week achter dat er niets van klopt. De podium kaart is gewoon niet geaccepteerd en we zitten aan een annulering verzekering vast.
Het vervelende van alles is nog dat je niet via internet alles kan regelen (cadeau kaart inleveren), waardoor je bel kosten moet maken van 45ct. p min. en na telefonisch contact alsnog niet goed geholpen word!
Ik vind de service dus erg slecht!!

Desired solution:

De annuleringsverzekering die door personeel van See tickets word opgenomen zonder toestemming vind ik echt slecht! Dit wil ik heel graag ongedaan zien.

Verder kunnen we de podium kaart nog een andere keer gebruiken dus het is jammer dat het nu niet is gebeurd maar hier kunnen we wel mee leven, maar ik vind het wel heel omslachtig om deze kaart in te leveren.
Dit kan dus aangepast worden op jullie website, dat je meteen bij de boeking die code kan invoeren!

En de bel kosten vind ik echt zonden, ik moet bellen omdat de site niet compleet is en dit kost je dan 45 ct. p min. klant onvriendelijk!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant gebeld en aangegeven dat de verzekering terug gestort zal worden.

All complaints of