Complaint: foutieve reservering

user-46124 on 05 April 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 4 april 6 tickets besteld via internet voor 13 juni , via bevestegings mail staat er 8 april .Daarop heb ik direct gebeld en werdt geadviseerd om een mail te sturen om de kaarten om te zetten.
Als op antwoord op die mail kreeg ik te horen dat het erg spijtig voor me is maar dat de kaarten niet worden omgezet naar 13 juni , zodat ik 295,10 kwijt bent

Gewenste oplossing

De tickets om te zetten van 8 april naar 13 juni

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hoewel het bij internetboekingen niet mogelijk is dat er een andere datum wordt bevestigd dan er is geselecteerd, is er voor deze mevrouw een oplosssing gevonden.

All complaints of