Complaint: geen e-tickets ontvangen

user-50257 on 20 May 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We hebben 18 mei 4 e-tickets besteld voor de Libelle zomerweek op zaterdag 21 mei, het bedrag €76,25 is wel afgeschreven maar het is nu vrijdagavond 20.45 en drie keer de ticketbox gebeld, waar ze meedelen dat je je telefoonnummer moet intoetsen en dat je op korte termijn terug wordt gebeld, dat is tot nu toe nog niet gebeurt.
Mijn bedoeling van de e-tickets was dat je niet in de rij voor de kassa hoeft en bovendien hier betaal je ook nog extra voor.
Wat te doen zonder tickets???

Groet Akky Kramer

Desired solution:

nu mail lezen en alsnog de tickets mailen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We vinden het erg vervelend indien het niet lukt om contact met ons te krijgen. We streven er naar om goed bereikbaar te zijn. Uit onze administratie is gebleken dat er is gezorg dat de kaarten aan de kassa klaarlagen.

All complaints of