Complaint: Geen gratis kindkaart – volledige bedrag in rekening gebracht

user-145382 on 28 November 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

KLACHT:
Bij aanvinken gratis kind en de instructies te hebben doorlopen, is kaartje voor kind toch berekend. Mijn verwachting werd gewekt dat deze verrekend zou worden. Ook heb ik inmiddels geconstateerd dat deze is afgeschreven van mijn creditcard. Vervolgens telefonisch contact opgenomen waarbij ik >5 minuten in de wacht werd gehouden (dus nog meer betaald) en uiteindelijk niemand aan de lijn kreeg. Vandaag na een keer te worden opgehangen, wel uw medewerker aan de lijn gekregen, en vervolgens twee keer in de wacht gezet, niet geholpen of tegemoet gekomen, niet serieus genomen, geen begrip en dus nogmaals flink bedrag betaald. Op deze wijze voel ik me afgezet – hoe verdien je zoveel mogelijk geld en laat je mensen in de luren lopen. Ik voel mij slecht behandeld, zal deze site nooit meer gebruiken en afraden bij anderen.
Ik sta open voor een juiste afwikkeling , namelijk het kind kaartje gratis.

Desired solution:

Het " gratis" kaartje voor mijn kind restitueren

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De dag na mijn klacht werd ik opgebeld door Seetickets om het op te lossen. Wel tevreden over de snelle reactie en oplossingsvoorstel: Indien ik de tickets zou retourneren, krijg ik nieuwe tickets en het teveel betaalde bedrag wordt teruggestort. Mijn rekeningnummer heb ik telefonisch doorgegeven. na terugzending van de kaartjes dor mij heb ik de retourbetaling heb ik nog niet ontvangen, zoalsook de kaartjes. Wat mij betreft staat dit nog open want nog niet afgehandeld. Over extra gemaakt kosten door het bellen hierover is niet gesproken. Eerlijk gezegd, wil ik gewoon met een goed gevoel naar de voorstelling wat een cadeautje is voor mijn dochter. Over de extra gemaakte kosten ben ik voorlopig niet meer op teruggekomen om verdere discussie uit te sluiten.

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant een mail gestuurd met uitleg van de actievoorwaarden. Er zal verder telefonisch contact worden opgenomen over de verdere afhandeling van de reservering.

All complaints of