Complaint: Geen kaarten per mail ontvangen

user-153804 on 17 January 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Formulier via de site ingevuld dat ik geen kaarten voor Vrienden Amstel Live heb ontvangen terwijl in januari 2012 besteld en betaald. See tickets mailt mij terug dat ik kan bellen ( 45cpm ) en dat ik ze dan persoonlijk kan komen ophalen in Rotterdam, in de week voor het concert. Drie keer een mail gestuurd met de vraag waarom ze de kaarten niet gewoon kunnen doormailen, omdat ik ze echt niet ontvangen heb. Geen reactie, wel exact dezelfde mail wederom ontvangen over het bellen en persoonlijk ophalen.

Desired solution:

Tickets die betaald en besteld zijn per mail doorsturen!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op verzoek van de producent van het evenement worden onder bepaalde voorwaarden kopiekaarten alleen verstrekt aan de kassa van Seetickets op locatie van het evement.

All complaints of