Complaint: Geen link doorgemaild gekregen voor betaling tickets, daarna hoge telefoonkosten

user-144232 on 23 November 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na gisteren gebeld te hebben voor kaarten voor Derek Ogilvie voor de 2e rij, zou ik gisteren een mail krijgen met een link om de betaling te voldoen. Deze heb ik echter niet gekregen en belde ik hierover seetickets op…tenminste dat probeerde ik: voor iemand aan de lijn te hebben gekregen 3 x 15 minuten in de wacht gezet á 45 ct per minuut.
Heb zelfs een ICT’er mijn mailbox en de spamfilter van de computer zelf na laten kijken, maar ik had echt geen mail ontvangen ondanks dat de telefoniste aangaf de mail wel te hebben verstuurd (vandaag rond 10.00). NU opnieuw tickets kunnen reserveren voor de middeloge (had natuurlijk liever rij 2 gehad) en die mail kreeg ik in 1 seconden in mijn mailbox! Dit kan natuurlijk ook niet dat mijn mail of computer een mail wegfiltert de eerste keer en bij de tweede mail niet. Vervelend voor jullie, maar nu zeker voor mij.

Desired solution:

compensatie voor de telefoonkosten en het liefst 4 kaarten rij 2 (maar snap dat dat laatste niet kan)

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Samen met klant tot een passende oplossing gekomen

All complaints of