Complaint: gigantische hoge belkosten

user-67709 on 31 October 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik probeer kaartjes te bestellen via een actie, dit kan alleen telefonisch.
Nou heb ik al 3 keer een kwartier aan de lijn gehangen a 45eurocent per minuut.
En nog heb ik niemand gesproken en dus geen kaartjes.
Ik vind al dat ze veel per minuut rekenen maar als ze je dan ook nog zo lang laten wachten dan ben je zeker niet blij met je telefoonrekening!!!

Desired solution:

Tegemoetkoming in de telefoonkosten en dat ze mij bellen zodat ik alsnog mijn kaarten kan bestellen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

See Tickets streeft naar een spoedige afhandeling van alle inkomende (reserveer-)gesprekken. We werken daarom met een optimale bezetting van ons Customer Contact Center.
De te verwachten wachttijd wordt voorafgaande aan het telefoongesprek medegedeeld. Wanneer deze hoog is, wordt geadviseerd het bellen tot een later tijdstip uit te stellen.
Het spijt ons ten zeerste indien de wachttijd langer is geweest dan u wellicht van ons gewend bent.

All complaints of