Complaint: hoge telefoonkosten actie See tickets

user-68212 on 03 November 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn schoonzusje kreeg vorige week aan aanbieding voor 2e kaartje gratis voor de musical Wicked via See Tickets. Zij trekken dan 250 namen van klanten die voor deze actie in aanmerking komen. Zij heeft wel 4x haar telefoonnummer ingesproken in verband met lange wachttijd en overbelasting van het netwerk. Zij werd nooit teruggebeld. Uiteindelijk is dit gelukt maar pas na 45 minuten aan de lijn te hebben gehangen. Zij heeft totaal wel meer dan
€ 40,00 belkosten. Uiteindelijk betekent dit dat een kaartje ipv 30 euro per kaart nu 37,50 inclusief reserveringskosten en telefoonkosten bedraagt. Kassa. En wie lacht het hardst Joop en zijn team zijn banksaldo groeit maar door. Ik vraag me af of de consumentenbond hier niet iets mee kan of een instantie als de reclame code commissie. Er is hier toch sprake van enige misleiding. Toeval bestaat niet maar 2 collega’s van mij hadden toevallig ook zo”n brief gehad en mijn schoonzus. Wellicht sturen ze deze brieven niet naar 250 mensen maar naar 2500 mensen. See tickets kan wel van alles in haar brieven vermelden. Te controleren valt het niet maar het geld moet toch ergens vandaan komen. Als je weet wat een mega productie kost als Wicked. We worden in de maling genomen waar we bij staan en we trappen er allemaal in. In ieder geval gaan we een lekker avondje uit en zullen wij deze ergenissen maar aan de kant zetten en vooral genieten.

Desired solution:

Een compensatieregeling wat betreft de telefoonkosten.
Aandacht van instanties die toezicht op dit soort zaken houden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Bij extreme drukte worden klachten over gemaakte telefoonkosten altijd in behandeling genomen. Wij gaan ervan uit dat ook deze klacht via SeeTickets is ingediend.

All complaints of