Complaint: Jubileumaanbieding Wicked

user-67737 on 31 October 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vrijdag 28 oktober een brief ontvangen “exclusief voor u” een leuke aanbieding; 2e kaart gratis voor de musical Wicked. Zaterdagochtend meteen gebeld, bandje met verzoek mijn telefoonnummer in te toetsen (tot 2x toe), nog 4x gebeld met de melding dat de wachttijd meer dan 5 minuten bedraagt.
Zondag nogmaals geprobeerd, vandaag nog een poging; 45 minuten in de wacht en nog niemand aan de telefoon gehad.
Een bericht via de website achtergelaten met het verzoek mij terug te bellen. Wel een bevestigingsmail ontvangen, maar nog geen reactie.
Dit is toch niet te geloven? Het kan toch niet zo zijn dat het zooo druk is dat de telefoon niet wordt opgenomen of je houdt toch rekening met drukte zodat je meer personeel inzet?! Erg jammer!

Desired solution:

Alsnog deze aanbieding verzorgen + telefoonkostenvergoeding.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

See Tickets streeft naar een spoedige afhandeling van alle inkomene (reserveer-)gesprekken. We werken daarom met een optimale bezetting van ons Customer Contact Center.
De te verwachten wachttijd wordt voorafgaande aan het telefoongesprek medegedeeld. Wanneer deze hoog is, wordt geadviseerd het bellen tot een later tijdstip uit te stellen.
Het spijt ons ten zeerste indien de wachttijd langer is geweest dan u wellicht van ons gewend bent.

All complaints of