Complaint: JULILIEUM AANBIEDING WICKED/SEETICKETS

user-67920 on 01 November 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

TOT 2 MAAL TOE LANG AAN DE TELEFOON GEHANGEN OM TICKET VOOR
1 NOVEMBER TE RESERVEREN.HET CIRCUSTHEATER GEBELD,DEZE VERWIJZEN OOK NAAR 0900 1353,TELEFOONKOSTEN DUS FLINK HOOG
MET RESULTAAT NOG STEEDS GEEN KAARTJE.

DIT IS NIET ECHT WAT JE NOEMT SERVICE. HET THEATER GAAT HIER OOK NIET ECHT VOL MEE KOMEN.DENK NIET DAT DIT IS WAT JOOP VAN DE ENDE WENST OM ZIJN MUSICAL TE PROMOTEN

Desired solution:

BIJ ZULKE ACTIES OOK VIA INTERNET KUNNEN BOEKEN OF MEER TELEFONISTES.OP DEZE MANIER HEB JE WEINIG AAN DE JUBILEUM-
AANBIEDING EN VOEL IK ME NIET DE GELUKKIGE!!!!!!!!

(HET BLIJFT WEL BIJZONDER DAT ALS IK DE 9 INTOETS,IK DE TELEFONISTE BINNEN 1,5 MIN AAN DE LIJN KRIJG)

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We vinden het erg vervelend dat we moeilijk bereikbaar zijn geweest. We hebben in deze periode extra mensen ingezet en onze openingstijden verruimd om iedereen van dienst te kunnen zijn. Steeds vaker kunnen we tegenwoordig zorgen dat acties (dmv een actiecode) ook via internet geboekt kunnen worden.

All complaints of