My complaint:
TOT 2 MAAL TOE LANG AAN DE TELEFOON GEHANGEN OM TICKET VOOR
1 NOVEMBER TE RESERVEREN.HET CIRCUSTHEATER GEBELD,DEZE VERWIJZEN OOK NAAR 0900 1353,TELEFOONKOSTEN DUS FLINK HOOG
MET RESULTAAT NOG STEEDS GEEN KAARTJE.
DIT IS NIET ECHT WAT JE NOEMT SERVICE. HET THEATER GAAT HIER OOK NIET ECHT VOL MEE KOMEN.DENK NIET DAT DIT IS WAT JOOP VAN DE ENDE WENST OM ZIJN MUSICAL TE PROMOTEN
Desired solution:
BIJ ZULKE ACTIES OOK VIA INTERNET KUNNEN BOEKEN OF MEER TELEFONISTES.OP DEZE MANIER HEB JE WEINIG AAN DE JUBILEUM-
AANBIEDING EN VOEL IK ME NIET DE GELUKKIGE!!!!!!!!
(HET BLIJFT WEL BIJZONDER DAT ALS IK DE 9 INTOETS,IK DE TELEFONISTE BINNEN 1,5 MIN AAN DE LIJN KRIJG)