Complaint: kaart verkoop

user-89587 on 07 March 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hoi
Mijn vriendin is bijna een halve dag bezig geweest om te boeken.
Gisteravond al ging het niet via internet, en van daag gebeld.
Ik zal haar mail er bij doen die ze net stuurde.
Dan is het makkelijker voor jullie.

In totaal na 3 telefoontjes a 31 min aan telefoon (a 45 c per minuut dus €13,95 en dan nog de mobile kosten)

Hoop ik dat het nu gelukt is, het bedag wordt per 1malige machtiging van mijn rekening geschreven.

Ik heb gezegd dat ik de gang van zaken bij see tickets niet netjes vind.

Gisteravond kon ik niet betalen bij ideal ivm storing volgens see tickets?

Vanmiddag kon het ook niet? Ik heb het idee dat ze gewoon willen dat je ze belt ipv via internet reserveren, want aan bellen verdienen ze en internet niet.

Ik zei tegen die mv wie betaald deze telefonische kosten dan?, ja sorry mevr er was een storing, wij kunnen daar niks aan doen, en klaar ben je.

Toen noemde ze een eind bedrag van 198€ Ik zei maar dat betaal ik niet, het bedrag is 110,80 (incl in de pauze borrelgarniteur en drankje hoeven we niet in de rij te staan krijg je van mij!) en meer betaal ik niet! Oh sorry zei ze, u heeft de 50% korting? Ja zei ik.

In totaal 3 reserveringen gemaakt, eerst op rij 11 toen rij 12 en nu wordt het rij 17 ik zei nou mooi geregeld dan, ik wil betalen maar door een fout van jullie wordt ik zomaar 6 rijen opgeschoven, ja sorry krijg je als antwoord als u niet betaald heeft verdwijnt u reservering, nou zeg is toch niet mijn fout dat er bij jullie storing is.

Nu maar hopen dat het bedrag a 110,80 wordt afgeschreven, want dan krijg ik pas de e ticket via de mail binnen.

Wat ik van jou krijg is 48 euro maar wacht er nog maar mee, want bij see tickets weet je maar nooit, dadelijk is de afschrijving mislukt?

Je krijgt van mij wel seintje wanneer het is afgeschreven, goed?

Ben van plan om klacht in te dienen, wat vind jij?
Hierbij de klacht aan jullie.

Ik hoop hier wat van te horen.
P Van Megen.
Zwalmstraat 33
6987CE Giesbeek.
Tel 0313-631674.
Alvast bedankt.

Desired solution:

Wie betaald al mijn kosten en waarom reageren ze daar zo makkelijk.
We moeten er voor sparen.
Dus deze kosten vind ik veel.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

mevrouw doorverwezen naar het contactfornulier op onze internetpagina, waar ze haar klacht kan indienen.

All complaints of