Complaint: Kaarten

user-208760 on 28 October 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb Golden Seat Tickets besteld voor Peter Pan voor zondag 27 oktober 11.00 uur. Een maand geleden kreeg ik een mail dat deze show niet doorging en ik contact met jullie moest zoeken. Zo gezegd zo gedaan, ik ben vriendelijk geholpen en heb voor dezelfde zondag (middag show)heb ik gelijkwaardige tickets gekregen.

Gister aangekomen, waren we nogal verbaasd over de plekken die we hadden. We hadden eerst kaarten voor de tribune rij 1. Nu zaten we achter de muziekpaneel, wel werd ons verteld dat we eventueel verder na boven mochten gaan, daar waren speciaal stoelen neergezet. Op zich een prima oplossing, maar niet als je eerst Golden Seat tickets had en je vergelijkbare plaatsen zijn beloofd. Ik snap heel goed dat de 11.00uur show niet door kan gaan en dat de tribune plaatsen van de andere shows al volgeboekt zijn, maar wanneer je dan onder dezelfde voorwaarden nieuwe kaarten worden toegestuurd, is dit best wel zuur.

Om een lang verhaal kort te maken, ik vind het bedrag van €69,- per kaart veel te veel, voor de plekken die we hadden.
We hebben meerdere musicals meegemaakt, altijd 1e rang, maar dit noemen wij verre van 1e rang.

Vanavond met jullie contact gehad via de telefoon, prima geholpen,zij verwees me door na de website. Hier eenmaal aangekomen kan het klachtenformulier niet geopend worden, ook is er geen andere manier om met jullie in contact te komen, behalve telefonisch. Zodoende ben ik op deze site terecht gekomen.
Telefoniste gaf aan dat het een drukke avond was, hierdoor heb ik 14 minuten aan de telefoon gezeten, wat dus ook nog weer de nodige kosten met zich meebrengt.

Ook gaf de telefoniste aan dat ik mijn klantnummer aan moest geven: 6900109.

Hopelijk is het zo duidelijk en kan ik via deze weg met jullie in contact komen.

Desired solution:

Een gedeelte van het geld terug of kaarten voor een andere musical na keuze.

En graag vergoeding van telefoonkosten - 14 minuten x 0.45 = €6.30

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per mail beantwoord.

All complaints of