Complaint: kaarten betaald maar geen kaarten gekregen

user-144356 on 24 November 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb vorige week kaarten besteld voor Najib Amhali voor zijn show 14 december in de Ziggo dome. Ik heb de kaarten vorige week betaald en ik kreeg een mail dat ik mijn kaarten binnenkort kon verwachten. Maar op die zelfde dag om tien uur s’avonds kreeg ik een mail dat mijn bestelling was geannuleerd. Omdat ik zogenaamd niet op tijd had betaald maar ik heb die kaarten gelijk bij bestelling betaald via Ideal. Het bedrag is ook van mijn rekening afgeschreven. Dus ik de volgende dag bellen maar nadat ik 5a10 minuten aan de lijn heb gehangen voor 45 cent per minuut werd de verbinding verbroken. Op de mail word ook niet gereageerd. Ik tast nu volledig in het duister omdat ik nog steeds geen antwoord heb waar mijn kaarten blijven en niemand reageert bij het bedrijf. ik hoop dat het zo snel mogelijk word opgelost

Desired solution:

Ik ben tevreden als ik mijn kaarten alsnog krijg omdat het toch een pittig bedrag is wat er van mijn rekening is afgeschreven.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per mail beantwoord. De kaarten worden vlak voor het evenement pas verstuurd.

All complaints of