Complaint: Kaarten geannuleerd

user-143715 on 21 November 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

20 nov kaarten besteld voor sister act, div emails ontvangen alles in orde, bedrag van mijn rekening afgeschreven, 3 uur later kreeg ik een email dat de alles was geannuleerd omdat ik niet op tijd had betaald?
Wel annuleringstickets ontvangen en cadeaubon voor het bok van j.v.d. Ende.
Vanmorgen een email gestuurd om 08.00, tussendoor geprobeerd te bellen, maar de wachttijd was meer dan 10 min. Volgens de return email zou men contact zoeken met ons, moet nog gebeuren

Desired solution:

Dat ik mijn E - tickets krijg

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per mail beantwoord. Er liepen meerdere boekingen door elkaar heen.

All complaints of