Complaint: Kaarten K3 gecancelled nog geen 24r voor de show

user-212836 on 18 November 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor de show van 17/11 in Ahoy hadden wij kaarten gekocht. Betaling en alles was geaccepteerd dus wij netjes wachten op de kaarten die uiterlijk 10 dagen voor de show zouden worden toegestuurd. Uiteindelijk kregen wij een week van te voren een email waarin stond dat er problemen met de levering van de kaarten en MINDER dan 24 uur voor aanvang van het concert kregenw ij een email dat we de kaarten helemaal neit meer zouden krijgen. Wat een slechte service. Waarom verkoop je plekken terwijl je nog helemaal niet zeker weet of je ze wel hebt. Eerst plekken verkopen voor je ze daadwerkelijk hebt ingekocht (tenminste dit is de enige verklaring die ik kan bedenken want een verklaring van Seetickets krijg je niet hoor)

Desired solution:

geld terug storten en de volgende keer eerst plaatsen inkopen voordat je ze in de verkoop doet zodat je niet nog meer mensen (KLEINE KINDEREN!!!!) teleur hoeft te stellen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant per mail om meer gegevens gevraagd, helaas geen reactie mogen ontvangen. Bij Seetickets gereserveerde en betaalde kaarten worden gegarandeerd geleverd. Wij verwijzen in dit geval tevens naar de website www.weetwaarjekoopt.nl

All complaints of