Complaint: Kaarten Mary Poppins

user-29022 on 20 November 2010 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte meneer/mevrouw,

Op dinsdag 9 november 2010, heb ik kaarten gereserveerd voor de musical Mary Poppins voor 20 november 2010 om 15.00u.. Het bedrag zou per eenmalige automatische incasso verrekend worden en ik zou de kaarten toegestuurd krijgen als de betaling in orde was. Mocht ik de kaarten voor 19 november niet per post hebben ontvangen, dan moest ik 19 november(mijn verjaardag)weer bellen met See Tickets.
Ik heb 19 november vanaf 10.00u. en heb dit geprobeerd tot 19.00u.(toen kwam ik er pas door). In de tussentijd heb ik een mailtje verstuurd, ik heb 2 keer een nummer achter kunnen laten, zodat ik teruggebeld zou worden omdat het te druk was. Ben tot op heden niet teruggebeld(nou, weet ik ook dat ik binnen 3 werkdagen teruggebeld zou worden. Aangezien ik daar niet op kon wachten omdat de voorstelling al de volgende dag was, probeerde ik steeds weer te bellen, zowel van mijn werk als vanaf mijn mobiele nummer. U begrijpt ik belde niet naar een gratis nummer!
Toen ik uiteindelijk om 19.00u. iemand aan de telefoon kreeg, heb ik ook weer 14 minuten aan de telefoon gezeten.
De mevrouw, die ik sprak vertelde dat het 11 dagen zou duren voordat het te zien zou zijn of de automatische incasso was bijgeschreven. 20 november was de 11de dag, dus moest ik 20 november 0m 9.00u. weer bellen om te vragen of het betaling in orde was.
Ik baalde hiervan, niet alleen omdat ik weer moest bellen en me dat weer geld zou gaan kosten, maar na wat ik de dag ervoor had ervaren met het bellen weer zou kunnen gebeuren(dat ik er maar niet doorkwam, vanwege de drukte),ik heb dit aangegeven, mij werd verzekerd dat als ik om 9.00u zou bellen ik één van de eerste zou zijn. Ik heb 20 november om 9.02u. gebeld en kreeg vervolgens het zelfde liedje te horen, vanwege de lange wachttijd terug bellen. Tot 2 keer toe weer gebeld en om 9.15u. kreeg ik weer iemand aan de lijn. Uiteindelijk kreeg ik een nummer, waarmee ik de kaarten kon halen en bij de kassa een formulier moest invullen, dan kwam het in orde.

Had dit niet al bij de eerste reservering verteld kunnen worden, had dit niet 19 november aan mij doorgegeven kunnen worden? Had ik een heleboel telefoonkosten kunnen besparen! Daarnaast heb ik een er een ongezellige avond op nagehouden, wat mijn verjaardag was, met de wetenschap dat ik de volgende dag weer moest bellen.
Ik ben blij dat ik naar de voorstelling kan, maar vindt de manier waarop het is gegaan niet zo netjes!
De kaarten hebben mij dan toch meer gekost,dan dat ik ervoor moest betalen, als ik daar de telefoonkosten bij moet optellen.

Mw. S.Ramjiawan

Gewenste oplossing

Ik zou een tegemoetkoming/vergoeding willen van de door mij gemaakte telefoonkosten, als ik het bereken zit ik rond de 14 euro, als het al niet meer is.

Het zou fijn zijn als zo iets zich weer voordoet, dat er de eerste keer al duidelijke afspraken/ of regelingen getroffen worden, zodat je het met één telefoontje kan regelen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht is reeds direct met See Tickets afgehandeld

All complaints of