Complaint: Kaartjes annuleren onmogelijk, seetickets niet te bereiken via telefoon en internet

user-68416 on 05 November 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We hadden 2 kaartjes voor de musical Wicked (2 november)gekocht, inclusief annuleringsverzekering (wat in eerste instantie al niet de bedoeling was, dit heeft seetickets voor ons gekozen).
Wegens familie omstandigheden moesten we de kaartjes annuleren. Dit was helaas onmogelijk omdat we telefonisch geen contact kregen met seetickets na meerdere keren te hebben gebeld en dat wel 3 dagen lang.

Desired solution:

Twee nieuwe kaartjes voor Wicked, eerste rang en goede plaatsen (aangezien we deze ook 2 november gehad zouden hebben). En eventueel de gemaakte telefoonkosten terug.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

mw. gebeld. Mw had inmiddels op onze internetpagina het schadeformulier ingevuld. We zorgen dat dit verder afgehandeld wordt.

All complaints of