Complaint: Kaartjes K3 niet ontvangen

user-25549 on 21 October 2010 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 11 mei heb ik kaartjes besteld én betaald voor de voorstelling van K3 in de brabanthallen in Den bosch op vrijdag 22-10-2010. Ik had vroeg geboekt en daarom ook mooie plaatsen: rij 10 aan het gangpad, zodat onze 3 jarige dochters lekker in het gangpad konden gaan dansen. Anderhalve week vóór de voorstelling had ik de kaartjes nog niet binnen. Ik heb gemaild en meerdere malen gebeld, maar het uiteindelijke antwoord was dat de betaling wel was ontvangen maar er géén boeking tegenover staat. En de voorstellingen zijn nu uitverkocht. De ‘service’ die ze mij aanbieden is om mijn geld terug te storten. Dat is geen service, dat is niet meer dan normaal. Nu moet ik 2 kleine meisjes teleurstellen op iets waar ze al zo lang naar uitgekeken hadden!

Gewenste oplossing

Alsnog kaartjes voor een voorstelling van K3 op een mooie plaats.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

All complaints of