Complaint: kaartjes Wicked

user-136748 on 25 October 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn dochter wil dolgraag naar de laatste voorstelling van Wicked op 11 januari 2013.We willen graag eerste rang.Op 15 oktober ging ik kaartjes reserveren.Ik keek op de site en daar stond dat er geen eersterangs kaarten beschikbaar waren.Tweede rang was nog beperkt.Ik heb toen gebeld met seetickets en gevraagd of er nog eersterangs plekken vrijkwamen.Dat wisten ze niet.Dus dan maar twee tweederangs kaarten gereserveerd.En die had ik ook snel in huis.Maandagavond 22 oktober kijk ik op de seetickets site en tot mijn verbazing zijn er dan weer eersterangs kaarten beschikbaar en ook is de tweede rang nu weer beschikbaar en niet beperkt.Op een musicalforum schrijft iemand dat op 16 oktober er weer eersterangs kaarten beschikbaar waren.Dat is dus 1 dag nadat ik mijn kaarten had gereseveerd.Maandagavond heb ik gelijk een contactformulier ingevuld op de seetickets site.Tot op heden heb ik daar nog geen reactie opgehad.Het lijkt net of de voorstelling bijna uitverkocht is en dan ga je maar gauw kaartjes bestellen op plaatsen die je eigenlijk niet wil.En later blijken er weer betere plaatsen te zijn.

Desired solution:

Ik wil graag mijn tweederangs kaarten omruilen voor eersterangskaarten.Het verschil betaal ik natuurlijk.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Samen de klant tot een passende oplossing gekomen.

All complaints of