Complaint: Klacht Afterparty Robin Thicke

user-212266 on 14 November 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik denk dat ik niet de enige ben die met klachten komt, maar ik stuur u toch een mail want wat ik zondag avond heb meegemaakt is echt schandalig!!

Het begint al bij aankomst, we betalen 75 euro voor twee VIP tickets en jullie beloven een rode loper, twee gratis drankjes, een vip area op steenworp afstand van de tafel van Robin Thicke en noem het maar op. Niks maar dan ook niks werd hiervan waargemaakt!!

Het begon al bij binnenkomst, enorme wachtrijen en ja daar lag de rode loper, maar ho maar dat wij er over heen konden.. we mochten gewoon achteraan in de normale rij wachten ( en daar heb je dan VIP tickets voor).

Toen we binnen waren hebben wij +- 45 minuten moeten wachten op een kluisje om onze jas op te bergen te schandalig voor woorden en onze twee gratis drankjes bleken ze ineens ook niet meer te kunnen geven ( meisje bij de bar snapte er ook helemaal niks van)

Na nogmaals 25 minuten in de rij te hebben gestaan voor een drankje, konden we eindelijk een kijkje nemen bij de VIP area, na een half uur zoeken bleek deze helemaal niet te bestaan, ja hij was er wel, maar daar stond iedereen dus helemaal geen sprake van VIP. Iedereen zonder bandje stond namelijk ook gewoon in de ‘VIP’ ruimte.

Ook was er geen gelegenheid om even te roken, omdat de trap telkens geblokkeerd werd door jullie onvriendelijke beveiliging.

En toen nog het moment waar de meeste mensen op wachtte Robin Thicke trad op, welgeteld 4 minuten i.p.v. een half uur hoe schandaliger kan de avond zijn. Na zijn optreden droop iedereen teleurgesteld af, en terecht!

Wij zijn ook maar vertrokken en buiten nog een vriendelijk gesprek gehad met een van de normalere beveiligers, ook hij hoorde van iedereen dat alles zo slecht georganiseerd was en raadde ons aan zeker een klacht in te dienen.

Jullie zijn veel te kort gekomen in bijna elk opzicht.

Ik ga ervan uit dat jullie mij en de andere klanten die een klacht hebben tegemoet komen.

Dit was gewoon zonde van mijn geld (hotel, taxi en evenement).

Ik hoor graag snel van u!

Desired solution:

Zeker een tegemoetkoming van het bedrag van de betaalde tickets.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Responded on 22 November 2013 at 15:29

Klacht niet opgelost.

Nog steeds geen reactie van bedrijf!!

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant wordt per mail benaderd.

All complaints of